چیدمان بالکن های آپارتمانی یا فضا های کوچک

یکسری باید ها و نباید ها برای بالکن هایمان وجود دارد که در این مقاله به برزسی آن میپردازیم .

امروزه به دلیل آپارتمانی شدن اکثرخانه هایا به دلیل علاقه ی مردم به زندگی های آپارتمانی یاکم بودن بودجه برای خرید خانه های ویلایی با حیاط های بزرگ اکثرا درمنزل هایشان دارای بالکن های نقلی وشیک هستندکه با نحوه ی چیدمان آن وزیبا نگه داشتن آن اصلا آشنایی ندارند. در این مقاله کمی باهم آشنا میشیم که بالکن هایمان راگونه بچینیم که هم راحت تر هم زیبا تر و هم دنج تر به نظر برسد.

 

اولین مسئله ایی که باید به آن توجه داشته باشیم این است که باید بالکن راحتی برای خودمان درست کنیم که هم زیبا باشد هم از کم ترین فضا بیشترین استفاده را ببریم.

برای راحتی و آسایش اول کار بهتر است که از یک میز و صندلی برای نشیمن گاهمان استفاده کنیم که گاهی برای نوشیدن یک چای و فرار از فضای دلگیر خانه به آن جا پناه ببریم.

 

 

ما نباید از رنگ های بی روح و مرده برای طراحی آن استفاده کنیم چون فضا را دلگیر نشان میدهد.

بهتر است که در بالکن های کوچک از رنگ های شاد استفاده کنیم و یا بالکن را پر از وسایل رنگی رنگی کنیم .

مسئله ی دیگر استفاده از گلدان ها و گل و گیاهان زینتی در بالکن نگه داری کنیم . که هم انرژی خیلی خوبی به فضا میدهد هم هوای تازه تر را دوچندان میکند . که برای این کار میتوانیم ار یکسری قفسه های چوبی استفاده کنیم که بتوانیم از تعداد گلدان های بیشتری برای فضا استفاده کنیم .

یک وسیله ی دیگر صندلی های معلق هست که این صندلی ها هم خیلی شیک و بامزه اند هم خیلی راحت . و دارای یک زنجیر هستند که به سقف وصل میشوند

استفاده از کفپوش در فضای بالکن باعث میشود باعث که بالکن ما دلباز تر به نظر برسد و بزرگتر دیده شود. که رنگ آن را متناسب با رنگ دیوار هایتان میتوانید انتخاب کنید.

انجام یک نورپردازی خیلی زیبا مناسب برای نشستن درآن مکان هنگام تاریکی یکی دیگر از مواردی است که رعایت کردن آن جز واجبات بشمار میرود.

برای دیدن نمونه های بیشتر و ایده گرفتن برای طراحی داخلی منزلتان میتوانید به بخش مقالات در سایت ما مراجعه فرمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *