طراحی داخلی برای باغ :

طراحی داخلی باغ مناسب برای افرادی است که دارای حیاط ، باغ ، باغچه یا یک محیط بلا استفاده یا غیر قابل استفاده هستند. که تمایل دارد محیط شان را به بهترین شکل تزیین کند و تعطیلات و آخر هفته خوبی را در کنار هم در آنجا سپری کنند.

برای طراحی باغ و باغچه ها روش های مختلفی وجود دارد که بسته به سلیقه شما این امر به صورت های مختلفی انجام می شود.   به طور مثال: استفاده از تنه درخت ، سنگ ریزه ، میز و صندلی های چوبی ،  هاموک  ، ایجاد شلف با آجر یا تخته و…

بهترین شرکت طراحی باغ اصفهان اماده انجام کلیه طراحی  باغ و ویلا در اصفهان میباشد.برای تماس با ما کلیک کنید.

استفاده از تنه درخت برای طراحی داخلی باغ:

توانید با تنه درخت صندلی یا یک میز ناهارخوری بسازید و اطراف آن  را برای زیبا شدن سنگریزه بریزید یا چمن بکاریم این کار بسیار راحت فقط نیاز به صبر و حوصله و ذوق فراوان دارد.  یا میتوانید یک کلبه چوبی زیبا و نقلی بسازید که در مواقع سرما به عنوان نشیمنگاه از آن استفاده کنید.از تنه درخت می توانیدبه جای سنگ فرش کردن روی زمین از آن استفاده کنید.

 

ساخت آلاچیق برای باغ:

با ساختن یک آلاچیق زیبا و قرار دادن چندین گلدان زیبا در اطراف آن می توانید فضایی ایجاد کنید که در روزهای بارانی در آن لذت ببرید.

نصب هاموک برای باغ:

می توانید برای باغ خودیک هاموک تهیه کنید طه از جمله وسیله هایی است که می‌توان از آن برای ریلکس کردن استفاده کردمی توانید این وسیله رازیر سایه یک درخت نصب کرده و هم از نمایی که هاموک به باغ شما می دهد لذت ببریدهمبرای استراحت از آن می توانید استفاده کنید.

ایجاد شلف برای باغ:

می‌توانید با آجرو یا با سنگ برای باغ خود شرکت ایجاد کنیدکه بتوانید روی آن را با قرار دادن گلدان و لوازم تزیینی به زیبایی باغ خوداضافه کنید و یا اگر می خواهید کمی ارزانتر تمام شود می توانید از تخته های چوبی استفاده کنید.

استفاده از گیاهان زینتی:

کاشت گیاه بر روی دیوارمخصوصاً برای باغچه های کوچک فضا را خیلی زیبا و دلنشین تر می کند.

 

رنگ آمیزی دیوارهای باغ:

مسئله دیگرکه برای طراحی داخلی باغ بسیار مهم است رنگ آمیزی دیوارهای باغ و متناسب بودن آن بامبلمان و وسایلی که برای باغ تهیه میکنیم که این مسئله بنا به سلیقه خودتان می توانید از رنگ های گرمو تابستانی استفاده کنید یا همه چیز را سفید تهیه کنید ولی یادتان باشدکه حتماً با مبلمان و دیگر وسایل هاتناسب داشته باشد.می توانید با استفاده از چوبنردبان های رنگی درست کنیمو روی آن گیاه های رونده بکاریمتا فضا را دلنشین تر نشان دهدد.

توانیدبرایجلوگیری از تابش مستقیم آفتاب برای میز ناهارخوری خود یک چتر درست کنید.

بازسازی فضاهای کوچک و غیر قابل استفادهما با داشتن فضای کوچک و غیر قابل استفادهبا استفاده از یک سری ایده هاو طراحیالمان های سادهآنجا را به یک مکان زیباو دنج تبدیل کنیممثلاً همان چمن کاری کردناستفاده از گلدان های رنگی گیاهان خودرو بر روی دیواراستفاده ازاز چراغ های رنگی برای روشن شدن آن جا در شب.

درب باغ

استفاده از یک درب مناسب و زیباکه بتوانیمروی آناز گیاهانخودرو استفاده کنیمزیباتر شدن باغ ما کمک می کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *