در این مقاله قصد داریم به بررسی رنگ صورتی و استفاده ی آن در دکوراسیون منازل خود بپردازیم . همانطور که میدانیم رنگ صورتی رنگ مورد علاقه ی اکثرخانم ها میباشد که بسیار علاقه ی شدیدی به استفاده از این درنگ در منازل خود دارند. اما به دلیل اینکه ممکن است از چشمشان بیافتد یا لوس شود استفاده نمیکنند . ما در این مقاله چندین مکل زیبا به شما معرفی میکنیم که زیبایی ررنگ صورتی در کنار آنها دوچندان میشود و از چشم نمیافتد.

رنگ صورتی گاهی میتواند تا حد لوث شدن حتی پیش برود . پس چه کاری ازین امر پیشگیری میکند ؟

1- اولین مکمل و مهم ترین مکمل رنگ سفید است :

این رنگ مهم ترین رنگی است که در کنار صورتی بسیار زیبا دیده میشود . از سرخابی گرفته تا کم رنگ ترین صورتی در کنار سفید بهترین ترکیب را ایجاد میکنند.

2-رنگ صورتی با آبی:

 

3-رنگ صورتی با زرد:

4- رنگ صورتی با بنفش:

5-رنگ صورتی با طوسی :

بهتره توجه داشته باشید که استفاده مداوم از صورتی کم رنگ ممکن است اون شور و هیجان را ازمنزل ما بگیرد .پس بهتره که گاهی بعضی وسایل را از صورتی پر رنگ تر استفاده کنید . پس بهتر است که واقع بین باشیم که ازین رنگ به تنهایی ممکنه بعد از یک مدتی باعپ خستگی ما شود . پس بهتره که از مکمل هاش حتما استفاده شود.

تا اینجا در ارتباط با استفاده از وسایل صورتی در دکوراسیون صحبت کردیم

اما این نکته رو هم توجه داشته باشید که گاهی صورتی کردن دیوار خودش باعث زیبا تر شدن فضای خانه ما میشود مخصوصا اگر از مکمل طوس اش استفاده شود.

کمی قبل تر مردم در منازلشان کمتر از رنگ صورتی استفاده میکردند  و ترجیح میدادند که ازین رنگ زیبا تنها در اتاق خواب دخترشان استفاده کنند . بعد از آن به مرور استفاده از رنگ صورتی در وسایل پذیرایی مثل مبلمان پرده باب شد و بعد از آن این رنگ وارد آشپزخانه ها شد .

 

دکوراسیون قم سعی دارد با ارائه بهترین ایده بهترین منزل را به شما ارائه میدهد.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *